• Afgelopen zaterdag nam Henk Bloemers afscheid als trainer bij de JO19-1. Hij trainde dit team met veel inzet en enthousiasme en bracht het naar de 6e divisie. Hij werd bijgestaan door zijn staf: Geert Somer, Marcel Reindsen, Benno Kappert en Andre Menkveld. Henk Bloemers was jarenlang eerste elftal-speler en hoofdtrainer bij vv Zelhem en Zondag1. Hij maakte deel uit bij de fusiecommissie sponsoring. Hij is het lijntje tussen de samenwerking van de Graafschap met ZZC’20. Voorzitter Yvonne Regelink bedankte Henk Bloemers en zijn staf voor hun inzet voor het team en voor ZZC’20.

    Bekijk het fotoalbum